רכבי אספנות נדירים לכל סט!

אתם מצלמים סרט או סדרה. כשכתבתם לראשונה את התסריט או קראתם אותו, דמיינתם כיצד בסצנה מסויימת רכב קלאסי של פעם נמצא ברקע. בחזון שלכם ראיתם את הריסון פורד או קלינט איסטווד בצעירותם, נשענים על רכב מפעם ודופקים מונולוג מצמרר למצלמה.

עכשיו אתם מתחילים ליישם ולהפוך את החזון למציאות. יש לכם כבר לוקיישן ושחקנים ואתם יודעים איך הסצנה צריכה להראות, אבל דבר אחד חסר... במקום שבפריים יהיה לכם רכב מגניב משנות ה-60, יש לכם את אותו רכב גנרי שרואים על הכביש מדי יום.

אולי על הריסון פורד ועל קלינט איסטווד תיאלצו להתפשר ולצלם את הסרט או הסדרה שלכם עם שחקנים אחרים, אבל בכל הקשור לרכבים, אנחנו בהחלט יכולים לעזור לכם להגשים את החזון שלכם.

אנחנו מחזיקים רכבי אספנות נדירים וקלאסיים, שישדרגו לכם כל שוט ויהפכו את סט הצילומים שלכם למשודרג ומטורף. רק דמיינו איך השחקנים שליהקתם יראו בסצנה, כשברקע מצולמים רכבי אספנות מטורפים.

אנחנו מאפשרים לכל במאי בארץ ולכל איש הפקה, לשדרג את סט הצילומים שלו. אנו מספקים מגוון רחב מאוד של רכבי אספנות, שישאירו את הצופים שלכם עם פה פעור, ישדרגו לכם את סט הצילומים, ויתנו לכם את הטאץ' שאתם צריכים בשביל שהסצנה תהיה מושלמת.