כשכל הכיף נמצא במקום אחד

אחד היתרונות הגדולים ביותר בעבודה איתנו, הוא העובדה כי אנחנו חוסכים לכם את כאב הראש הכרוך בעבודה מול מיליון ואחד ספקים. אנחנו לא רק מספקים רכבי אספנות קלאסיים לימי צילום, אלא מארגנים את כל ההפקה מ-א' ועד ת'.

החלטתם לצלם סרטון ואתם יודעים שאתם רוצים רכב אספנות ברקע? מעולה. אנחנו כאן. עכשיו צריך לדאוג לסט צילומים, תפאורה, מאפרת, במאי, עורך, צלם וכל שאר הדברים הכרוכים בהפקת סרטון, נכון? במקום שתתחילו להתרוצץ אחרי כל ספק בנפרד, אנחנו תופרים לכם את החבילה המושלמת ביותר.

אנחנו דואגים לכל בעלי המקצוע הרלוונטים, על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר עם התוצאה המושלמת.

 

 

למי השירות מתאים?

כל בעל עסק או חברה שרוצה לצלם פרסומת, סרטון תדמית או סרטון מכירתי עבור העסק או החברה וכל בן אדם אשר רוצה להרים הפקה עבור מטרה מסוימת, (למשל- סרטון יום הולדת לאחד מבני המשפחה, סרטון מרגש עבור הצעת נישואין וכו'). יש לכם קונספט שחשבתם עליו והחלטתם שאתם רוצים להתחיל בהפקתו? פנו אלינו ואנחנו נדאג להכל. יש לנו ניסיון רב בהפקות של ימי צילומים. בין אם מדובר ביום צילומים להפקת וידאו, או יום צילומי סטילס, סרטונים קצרים, סרטונים ארוכים, ניצבים, דוגמניות לפרסומת, צלמי סטילס, צלמי וידאו, מאפרת, סטייליסטית סאונדמן, במאי ועורך. את כל האנשים שתצטרכו על מנת ליצור את הסרטון המושלם עבור העסק שלכם, אנחנו נספק. אנחנו לא רק מתעסקים ברכבי אספנות כתפאורה לפרסומת, אלא יוצרים עבורכם את כל הפרסומת.

 

 

למה זה כדאי?

מהסיבה הפשוטה שעדיף לכם לעבוד ישירות מול חברת הפקות אחת, מאשר להתחיל לחפש צלמים ובמאים בנפרד ואת שאר האנשים שצריך על הסט. זיכרו, כאשר אתם עובדים מולנו, אנחנו אחראים לכל בעלי המקצוע, ונעשה את כל מה שנדרש על מנת לספק לכם את התוצאה שאתם רוצים. אם תחליטו להביא את כל אנשי המקצוע בנפרד, זה יצריך מכם להתחיל להתעסק ולרדוף אחרי כמות גדולה של אנשים, ובמקום להתמקד בתוצאה שאותה אתם רוצים להשיג אתם תצטרכו להתמקד בתפעול של כל הצוות. בדיוק בשביל לחסוך לכם את ההתעסקות המיותרת הזו, אנחנו כאן. אנחנו נדאג להכל. אתם רק תצטרכו לשבת מול המסך, להתרווח לכם בהנאה ולצפות בתוצאה הסופית.