צילומים לבר מצוות הם תמיד עניין מרגש. תמונות הבר מצווה הן תמונות שנשארות לנצח. גם בגילאים מאוחרים יותר, כשהכל משתנה, תמיד כיף להסתכל אחורה ולהיזכר באותו גיל קסום, הגיל בו הילד הפך לגבר. גיל 13 הוא גם בדרך כלל הגיל בו הילד כבר ממש בתוך משחק הכדורגל, אוהד, משחק ונהיה שרוף של המשחק.

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר קשר ישיר בין אהבת הילד למשחק הכדורגל ולפופולאריות של קבוצות כדורגל מחו"ל. בדרך כלל זאת ברצלונה. בארסה עם שלל כוכבי העל שלה כמו מסי וניימאר, כבר מזמן הפכה להיות אטרקציה בכל הקשור לצילומי בר מצווה. זה נחמד, אבל כולם עושים את זה. וזאת בדיוק הבעיה. המון צילומי בר מצווה נעשים באותה שיטה, של פס ייצור גנרי שחוזר על עצמו. הילד מגיע לסטודיו, מלבישים אותו בחולצה של קבוצת הכדורגל אותה הוא אוהד, שמים רקע של מגרש כדורגל והופה, הנה סט תמונות שאין בו טיפת עומק ורגש וכולם נראים אותו הדבר.

 

איך זה עובד

אתם יוצרים קשר עם אוטופוזה ובוחרים אחד מתוך כלי הרכב המוצעים. הרכב פוגש אתכם בנקודה שמתאימה לכם, ואתם יוצאים למסע צילומים מטורף בו כולם נהנים, גם ההורים וגם הילד. החוויה של צילומים ברכב אספנות היא משכרת חושים. הווריאציות השונות בהן ניתן להצטלם עם הרכב מבטיחות תמונות מטורפות.  בניגוד לשאר תמונות הבר מצווה, התמונות עם אוטופוזה נעות מלוקיישן ללוקיישן.

באירוע עצמו

בדרך כלל, לאחר הצילומים, כאשר מגיעים לאירוע עצמו, במקרים רבים מוקרנים צילומי הבר מצווה על המסכים שבאולם. כשהתמונות הן בנאליות וכאלה שרואים בכל בר מצווה אחרת, האורחים שלכם לא יטרחו אפילו להעיף מבט. אבל ברגע שהם יראו את הילד שלכם ברקע נופים מרהיבים והמכוניות הקלאסיות, הם לא יפסיקו לבהות במסכים.

באוטופוזה אנחנו מציעים חוויה אחרת לגמרי.

חוויה עוצמתית ומרגשת. כזו שלא מתנהלת בתוך סטודיו, אלא מתרחשת בחוץ, באוויר, בטבע. אם אתם מחפשים להעניק ערך מוסף, הרבה יותר מעבר לסתם תמונות עם דמויות קרטון, תוכלו לארגן לילד שלכם סט צילומים עם רכבי אספנות קלאסיים.

כאלו שמחברים בין האדם לטבע למכונה. תנו לו לראות ולהרגיש את הרכבים שהיו מייצרים בעבר. ילדים אוהבים רכבים, תמונות בר מצווה עם מכוניות שכבר לא מייצרים, כאלה שלא ניתן לראות על הכביש, יהפכו את התמונות לפיסת אומנות שאי אפשר יהיה להתעלם ממנה ולא יהיה ניתן לשכוח אותה.